Sista uppdraget för denna kurs

Har precis lämnat in det absolut sista uppdraget för denna kurs, sen återstår bara den muntliga delen som är på måndag. Ska bli spännande att se vilket slutbetyg det kommer att bli och hur jag gör ifrån mig på det muntliga, har än så länge ett B och så ett A. Dock så ska jag erkänna att det brukar gå åt pipsvängen på de muntliga, blir så nervös så allt blir en enda röra och brukar inte hitta svaren till frågorna dom ställer, men, men.. Ska som sagt ändå blir spännande att få se slutbetyget och betyget på det inlämnade uppdraget.
 
Annars så.. Ja vart ska jag börja?!  Min mobil tog och tvärdog igår när jag skulle installera den senaste uppdateringen, behöver jag säga mer!? Så utan mobil, fruktansvärt naket förresten! Men hoppas att the phone house kan komma med en lösning och få till den. Iaf att få tag på mina över 1000 bilder och filmer! Skulle minst sagt lägga mig ner och dö om bilder och filmer inte går att få igen, var ju inte igår som jag la in allt på datan, inte så att jag hade i tanken heller att den skulle tvärdö och inte gå att starta upp igen.. Så länge jag skulle få mina filmer och bilder så är inte mobilen så viktig i sig, men att förlora nästan ett halvår av bilder och filmer på mitt hjärta skulle göra så fruktansvärt ont! Så vi får se vad som sägs, hoppas på det bästa iaf! Skulle inte skada med en tumme eller två. ;) 
 
Nu ska jag fortsätta med lekandet med den finaste jag har!
 
 
1 Me:

skriven

Ja de va ett väldigt fult sätt hon sa det på. Å som du skriver så hade hon kunnat sagt det på ett annat sätt. Men de kändes ju som ett slag i magen när hon sa så.... hennes ord klingar i mina öron ännu, anser du dig ha rätten att få ett till barn betalt. Du har ju fått ett.. nej usch! Men ajg tog upp de med Chefsläkaren och sa att jag inte tycker att man säger så (började gråta) å hon höll me om att man inte säger så... De tog inte länge innan Gyn läkaren ringde upp mig.. Skall skriva ett inälgg om de just.

De viktigaste va att jag fick rätt! Jag får det betalt.

Hoppas du får alla bilder tillbaka! De värsta som finna är ju när dom försvinner!

Kommentera här: