Egentid!

Mannen i huset är ute på en springtur med en kompis, barnet och hundarna ligger och sover så jag tar till vara på denna egentid genom tända ljus, en kopp kaffe och skriver lite i Ammelies album. :)



1 ♥ Tirja ♥:

skriven

Hej va vad det för babyvakt ni hade nu igen?
Har bestämt mig för att den lilla damen ska nog få flytta till eget rum snart och då måste jag ha en sån ;)
Kram

Svar: Hej. :) En Motorola MBP36 video monitor är det vi har. :) Ahh, ja då kan det ju vara bra att ha en för att ha lite koll. ;) Jag är också i dom funderar banorna, men har sååå svårt att slita mig, tycker hon är så liten för ett så stort rum.. Haha!
Kram
Marielle

2 ♥ Tirja ♥:

skriven

Ah så va det jag! :)
Ja men jag måste ut med båda barnen snart för Aila ligger inte still så hon väcker oss allihopa haha!
Och två trötta barn och en trött mamma blir slitsamma dagar ^^
KRam

Svar: Ja men precis. :) Den är helt underbar enligt mitt tycke. :)Haha.. Då förstår jag att du vill att dom ska sova i egna rum, Ammelie ligger så fint och stilla och sover så vi blir inte väckta än tack och lov. :)
Ja ohh ja det blir det verkligen, man måste ha sin sömn så är det bara! Både barn och föräldrar. :)
Kram
Marielle

Kommentera här: