Friskförklarad! :D

För er som varken förljer mig på instagram, facebook eller känner mig i det vanliga livet så måste jag kika in för att berätta att återbesöket vi hade gick jätte bra! Hon blev friskförklarad och mår som vilken annan tjej som helst nu. Riktigt skönt och jag kan inte med ord berätta hur lättad man blev när man fick höra att allt är tillbaka till det vanliga och att hon själv också är sitt vanliga gamla jag. Helt underbart är det! :) Så nu har både jag och hon kommit överens om att det inte ska bli något mer nu, nu har hon gjort sitt när det gäller att vara sjuk! ;)
 
Annars så är allt bara bra! Vi njuter mer eller mindre varje minut och det händer något nytt mer eller mindre varje dag. Hon har kommit på att man kan vända sig både från rygg och mage, så det här med att ligga still är inget som är populärt. Hon tycker inte heller om att ligga ner i famnen och har kommit på att sova är något onödigt och i och med att hon tycker så, så blir det många dagar med lite mer gnäll än vanligt eftersom övertröttheten sätter in. Men som sagt vi njuter och tycker att tiden går alldeles för fort fram, jag som trodde att dagarna som mammaledig skulle gå sakta, men ack vad fel jag hade.. Jag som vanligtvis hatar att gå hemma, men det blev betydligt annorlunda med henne i min närvaro hela dagarna.
 
Just för tillfället så planerar vi för fulla muggar för det kommande dopet, det är mycket som ska göras innan och eftersom jag har släkt en bit härifrån så är det mycket som ska klaffa. Har planerat hur tårtor ska göras och vilken dekoration jag ska göra, som dom ser ut i mitt huvud är dom bra, men det återstår att se hur dom ser ut färdiga. ;) Hoppas på att Ammelie vill sova den natten och inte vakna flera gånger som hör till vanligheten, utan istället låta mamman sova och kanske till och med få sig en sovmorgon, vore inte helt fel att få vara glad och pigg när fyra tårtor och allt ska göras. ;)
 
Sen så har Henke också fått haft sin absolut första fars dag och den firades med presenter och en massa mys. Helt enkelt en väldigt stor dag som vi har väntat och längtat efter i många år nu. <3
 
Men lite bilder innan hjärtat ska få sig lite mat. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lilla bönan:

skriven

Så skönt att höra att allt är bra med lilltjejen!! Ja visst går dagarna fort, bävar inför att gå tillbaka till jobbet redan :-) Och då ska jag vara hemma länge till! Men man vill ju va med sin skrutt heeela tiden :-)
Underbart söt är hon!!!

2 maggan:

skriven

Vad skönt att allt är ok. med er lilla tjej, önskar er allt gott i framtiden och njut tiden går så himla fort.
För barnet är livet ett oskrivet blad där jag nu präntar en lyckönskningsrad, må övriga rader med guldskrift bli skrivet och lycka och välgång få följa i livet.Kram / maggan

Svar: Åhh, tack så jätte mycket Maggan för din kommentar och alla dina snälla ord. :)Kram
Marielle

3 langtarefterliten:

skriven

Skönt att läsa att allt är bra med er fina tös!! Och er! Så fina bilder på en så fin tjej! Stor kram!

4 Emma:

skriven

Inget att säga förlåt för heller. ;) Tack så jätte mycket!!
Haha. Dolly kan hon. :D

Kommentera här: