Vecka 24 (23+5)

Har helt glömt bort att uppdatera den nya veckan med magbilder på grund av alla tankar på vagn.. Så här kommer ett snabbt inlägg. :)
Vecka 24 och jag mår helt enkelt underbart! Visst tröttheten och yrsel med något illamående finns kvar, men för mig har det blivit en vardag så jag tänker inte så mycket mer på det. Tycker det är huvudsaken att Liten mår bra där inne, så länge h*n gör det är jag mer än nöjd!

Helgen bjöd på fika och middag hos finaste Daniela och dop åt Liam, fasters prinsen! :)

Nu i veckan så har vi varit ett gäng gånger och kollat och känt på olika vagnar, tror att dom som står högst upp på listan just nu är Teutonia spirit S3 eller Brio Go. Men allt kan komma och ändras också med denna beslutsångest. Vi vet i alla fall så här långt att det inte blir en vagn med fyra fasta hjul, utan antingen en med två rörliga där fram eller så en trehjuling. Frågan är bara hur det blir med två små rörliga där fram när väl vintern kommer..?!
Men jag tackar hjärtligt för alla era fina kommentarer med tankar och erfarenheter, hjälpte mig en bra bit på vägen och kan inte vara mer tacksam! Kommer självklart att lägga ut vilken vagn det blir när det väl är klart.. Bara denna beslutsångesten ville försvinna för ett kort tag..

Annars så är det bara bra! Pluggandet står högt upp på göra listan varje dag och jag börjar mer eller mindre att bli lite less.. Men, men.. Ny kurs nu igen, kanske en liten mer intressant och rolig kurs?! Återstår att se!

Sen så fyller våran kille Castro hela 5 år idag! Mammas grisen, stora killen ju! Grattis till han!! Det ska självklart firas med tårta och partyhatt! ;) Bilder kommer självklart att läggas upp! :)

Men lite bilder på magen och några från dopet innan en promenad väntar. :)































1 mamsen:

skriven

ge finaste Castro en jättestooor kramiz från momma! =) o vad fina korten på minsta go-prinsen är...en riktig gla-skit! =) o sen fina korten på magen som växer o växer=)=) mamma o momma bara längtar till liten föds...puss puss älskar er alla 5 ♥♥♥

2 Daniela:

skriven

Kan inte säga annat än det jag alltid säger: Du är superfin! :).

3 Emma:

skriven

Men ååååh. Tack för din kommentar. <3 Det kommer att lösa sig till det bästa. Nu känns det bättre än va det gjort på länge. Håller med. Tycker bäbisen kan växa lite så magen blir rund och go. :) När börja du lägga ut bilder? Har ni tagit reda på könet? :)

4 Emma:

skriven

Det syns på mig med. Är i vecka 13 nu. Men det är att en liten kula. Och som du skriver, större på kvällen. Hehe. Men jag väntar nog ett par veckor till med bild. :)

Jaaa. Vi ska absolut ta reda på könet. Skulle aldrig kunna hålla mig. Hehe. Känns mer praktiskt att ta reda på också. Hehe. Men förstår er som inte tar reda på det också. Alltid roligt med överraskningar. :D

5 JennyL:

skriven

Vi köpte en teutonia spirit till andra sonen. Skön och lättkörd så länge det va bart ute. Men när snön kom fick den bli dagisvagn.. Fick för mig att jag inte gillade att den har platta hjul. Och i början när han skulle sitta och lutade sig framåt eller hängde lite åt sidan så fastnade han ofta med armen mellan sittdelen och handtagsstången eller vad jag ska säga.

Det är min erfarenhet av den vagnen.. :) jag håller mig till emmaljunga som jag tycker har bästa sittdelarnA.. Dom är djupa och rymliga.

Hoppas ni hittar en vagn som ni kommer trivas med :)

Kommentera här: