Vecka 38 (37+1) - Projekt, gipsmage! :)

Ny vecka och jag såg just nu att jag inte hade uppdaterat förra veckan.. Men vad gör väl det, bjuder ju ändå på fler magbilder så att ni får se både från vecka 37 och denna veckas. :) Och inte har det hänt något speciellt heller förra veckan, kanske lite mer sammandragningar?! Dock så längtar och väntar vi som tokar här hemma, har smått börjat att packa BB - väskan också, allt blev så mycket mer verkligt och gjorde längtan ännu större. <3
 
Annars bara bra!
Vi påbörjade ju ett nytt projekt för nån vecka sen ju, vi kom på att vi måste göra en sån här gipsmage, sagt och gjort. Det var mycket spännande och kul hade vi, blev riktigt tungt där på slutet och när vi skulle ta av gipset så töjde den ut sig ganska mycket, men vi blev nöjd och längtar tills Liten har kommit till oss så att den får bli helt klar, lite små saker som ska till. :) Men jag bjuder på nån bild så ni får se.
 
Sen så måste jag få säga att det är riktigt roligt att ni är några stycken som har gjort gissningar på när ni tror att Liten kommer. Tack för dom! :) Och ni som inte har gissat än men gärna vill det så är det fritt fram att lägga till en gissning så lägger jag in den också. :)
 
Nu lite bilder till er, sen är det pluggandet som väntar.
 
 
När kommer Liten till oss?!
 
Sara: 5 Juli, Flicka, 3480 gram och 50 cm lång
 
Elin: 7 Juli, Flicka, 3980 gram och 53 cm lång
 
Caritha: 10 Juli, Pojke, 2875 gram och 48 cm lång
 
Dagsförenliten: 12 Juli, Flicka, 3465 gram
 
EVL: 13 Juli, Flicka, 3249 gram och 49 cm lång
 
Jenny: 14 Juli, Flicka, 3015 gram och 51 cm lång
 
Momma Ihrené: 14 Juli, pojke, 3180 gram och 48 cm lång
 
Renata: 15 Juli, Flicka, 2900 gram och 49 cm lång
 
Candra: 15 Juli, Pojke, 3500 gram och 50 cm lång
 
Daniela: 15 Juli eller 19 Juli, Flicka, 2938 gram och 49 cm lång
 
Storkenkommer: 16 Juli, Flicka, 3320 gram och 52 cm lång
 
Annelie: 16 Juli, Pojke, 3340 gram och 50 cm lång

Marielle: 17 Juli, pojke, 3345 gram och 51 cm lång
 
Moster Johanna: 18 Juli, pojke, 3500 gram och 52 cm lång
 
Malin A: 19 Juli, pojke, 3650 gram och 51 cm lång

Pappa Henrik: 20 Juli, pojke, 3122 gram och 50 cm lång

Linda: 25 Juli, Flicka, 3952 gram och 55 cm lång
1 Elin:

skriven

7 juli Flicka, 53 cm, 3980 gram

2 Candra:

skriven

Jag gissar på Pojke, 3500g och 50cm, 15 juli tror jag att han vill ut! :-)
Du är så fin!
Kram

3 dagsförenliten:

skriven

Kul med gipsmage!! =)
Jag tror er liten kommer 12/7, att det är en tjej som väger 3465.
Kram

4 mamsen:

skriven

måste nog ändra datumet nu o du vet ju varför =) du får nog liten inann denna månad är slut eller vad tror du..=) puss puss älskar er alla 5 ♥♥♥

5 Johanna Retrolover Alm:

skriven

Heeej! Åh vad fint! Vad glad jag är att jag hittade hit :)
Du, har förresten en tävling på min blogg. In och kika! Tror vi gillar samma saker.

6 Sara:

skriven

Åhh vad spännande! Jag tror att liten är en tös och kommer vara 50 cm och väga 3480 g. Den 5 juli är det dags. :-)

Vad fin gipsmagen såg ut förresten!

Kram

7 Emma:

skriven

Himla fin mage du har. :)

Nej då, det va inte alls klantigt. :) Förstod varenda ord. Mmhm! Himla skönt är det. Det har verkligen vart en bergochdalbana här av massa olika anledningar så det är skönt att äntligen få det lugnt nu.
Det kommer bli jätte bra här på Klockarbacken. Ska bli gör mysigt att göra ordning hennes rum tillsammans också. :)
Finns folk till allt. Förstår inte varför inte fler kan tänka efter INNAN dom öppnar munnen. Man är ju inte mer än människa och kan bli sårad. Men men. Man lär sig väl. :)
Ja, usch. Det va ingen som trodde att det skulle gå så långt som det gjorde och hon kommer alltid, alltid va saknad.
Kram!

8 kickan:

skriven

kul att göra med gips.. att jag inte har tänkt på det ;)

9 Annelie:

skriven

Dags att uppdatera :D är in varje dag flera gånger för att se om det hänt något :). Hoppas allt är bra med dig :).
Kram

10 linda:

skriven

vart har du köpt linnet du har på sista bilderna? Det var jättefint!

Svar: Åhh, tack så mycket! :) Jag har faktiskt lånat det av min kusin. :) Men om jag inte missminner mig om vad det står bak på lappen så kanske det kan vara h&m. Ska försöka att komma ihåg att kolla nästa gång jag har det på mig och berätta för dig. :)
Marielle

Kommentera här: