Lever i våran egna lilla bubbla! <3

Har tyvärr varit riktigt dålig på att uppdatera er, men vi lever i våran lycko bubbla, finns inte ord att sätta på vad detta betyder för oss, tårarna rinner så fort jag tittar på vårat mirakel och jag kan inte vara mer tacksam! Helt obeskrivligt! Världens finaste tjej och hon är vår!! <3
 
Allt här hemma går i alla fall bra om vi bortser från ammningen. Den går inte alls som jag hade hoppats på men vi kämpar vidare både jag och lillan. Fruktansvärt jobbigt och många gånger jag har funderat på om det verkligen är värt att låta hon grina i en halvtimme innan hon ens tar bröstet, slutar alltid med att jag själv också sitter och grinar för att jag inte kan trösta. Men vi försöker så gott vi kan och hon har nu börjat gå upp i vikt igen och väger nu 3138 gram. Så vi fortsätter på detta vis och hoppas att det snart blir lättare och vill funka klockrent! 
 
Ska så fort jag får tillfälle och tid skriva ihop en förlossningsberättelse åt er också. :) Men just för tillfället så njuter jag allt jag kan och all min tid går till lill sessan! Men jag lovar, en dag så dyker den upp. :)
Men innan jag ska ta mig till sängen så bjuder jag på lite fler bilder på vårat mirakel. :)
 
 
1 Emma:

skriven

Underbara bilder! <3

2 Märta:

skriven

Stort Grattis till er lilla flicka! :)

3 Against all odds:

skriven

Åh, hon är ju verkligen helt ljuvlig <3
Hoppas amningen lättar snart och att det känns bättre.
Kram

4 ettvanligtliv:

skriven

Åh vad fin hon är! Grattis igen <3
Ang amningen så hade vi också jättesvårt i början, Anna-Vera tog inte bröstet riktigt som hon skulle. Jag fick ett mellanlägg, en "plastbröstvårta" som man lägger över bröstet. Det gör att de lättare känner bröstet mot tungan och kan få lättare tag. Kanske värt att prova? Det var räddningen för oss iallafall.

Kram!!

5 Lilla bönan:

skriven

Åh hon ser ju helt ljuvlig ut <3
Hoppas att amningen snart fungerar som den ska, förstår att det måste vara enormt jobbigt att se sitt hjärta så ledsen...
Karmar till er!!

6 Emma:

skriven

Då ska jag ta och länka dig. :)

7 mamsen:

skriven

ni är så fina hela er lilla familj, o jag älskar den lilla sessa ♥ ♥ ♥ lika mycket so ni gör...lyckan är total nu =) puss puss älskar er alla 5 ♥♥♥

Kommentera här: