En vecka idag! <3

En hel vecka blev vårat hjärta idag! <3 Dagarna rusar förbi och vi förblir kvar i våran bubbla, tänk om det ändå fanns en pausknapp så man kunde stanna tiden för en stund.Det är så stort!! Helt sanslöst vad jag älskar denna flicka, kan inte förklara med ord vilka känslor hon har framkallat, men det är känslor som är helt underbara att bära på! Älskar henne så pass mycket att det värker i hjärtat. Hon är mitt allt och denna vecka som har gått är den bästa veckan i hela mitt liv och skulle inte för något byta ut den. Vi njuter till fullo och kan inte vara mer tacksam! Hon är vårat allt!!
 
Mammas tjejen! <3
 
1 Janet:

skriven

Vilka vackra foton på eran nya familj, så roligt att se den lyckan! Lycka till i fortsättningen! Kram

2 Annelie:

skriven

Vad mysigt det ser ut. Grattis igen. Hoppas allt går bra och att ni myser för fullt :). Själv så fick Anton sprutor igår, blev feber och lite gnäll. Men leendet kom fram i alla fall :D
Kram

3 ettvanligtliv:

skriven

Vilka underbara bilder <3!

4 Renata:

skriven

Vilka underbara bilder! Hoppas allt går fint och att amningne funkar bättre =)

Massa kramar

5 Maddiie:

skriven

Vilken super mysig blogg du har! Hoppas allt är bra med dig o din familj :)

6 Candra:

skriven

Hej vännen, ja det var två underbara semesterveckor med monstret. Självklart vill jag ge er något, kläder i all ära men jag tänkte att det kunde vara lite roligare att ha något mer personligt som inte går att köpa i butikerna!? Kram

7 Märta:

skriven

Åh vad fint!!! Längtar till jag får träffa vår son och känna den äkta kärleken! <3

8 J:

skriven

Åh!! Så otroligt vackra bilder och en underbart söt tjej har ni fått!! Tänkte kika in och lämna min andra bloggadress om du ville följa mig där istället. Det är www.jylijah.blogg.se

Grattis igen!!!!! Kram

9 Lilla bönan:

skriven

Såå fina bilder på er och din lilla tjej är verkligen URSÖT :-)
Hur går det med amningen nu? För mig har det varit ett kämpande men det börjar ta sig...
KRAMAR

10 Maddiie:

skriven

Sv: härligt!
Det är bara fint med oss :) lite sega efter att ha kört hem från rättvik i dag.

11 Längtan:

skriven

Stort grattis till ert mirakel! Väldigt fina bilder. Kärleken bara lyser!

Kram

12 Me:

skriven

Vilka fina bilder! Och så underbart att se att allt gått bra och att ni har eran fina flicka i famnen!:)

Kommentera här: