Samtalat med barnmorskan..

Har idag haft ett telefonsamtal med barnmorskan. Mest eftersom jag ville ha en tid för att reda ut varför jag har haft så ont i några veckor nu. Smärtan går från nedre delen av ryggen, skinkan och strålar ut på baksidan av låret, mycket obehagligt och inget jag har gjort har fått det att bli bättre. Promenader gör saken lindrigare under själva gåendet, men sen, fy och huvva.. Kan knappt röra på mig efter det. Städning, lyfta tungt och att böja mig ner efter saker är inget jag gör bara för att längre.. Så nu efter några veckor har jag börjat bli less och hoppas att sjukgymnasten ska göra saken lite bättre! Fick en tid hos henne i morgon kl 08.00. Så det återstår bara att se, hoppas självklart på underverk. :)
(Ta bara inte detta inlägg som att jag klagar, för det försöker jag verkligen inte att göra, men nu efter några veckor med det här så vill jag självklart ha svar på om det finns något jag kan göra för att lindra det hela.)


Annars bara bra, var på fem års kalas åt min kusin i går. :) Trevligt var det allt och en kopp kaffe och pratstund sitter ju aldrig fel. :)


Nu ska jag försöka att komma på någon middag, återkommer i morgon om vad sjukgymnasten sa.

Kommentera här: