140+140=280

Exakt halva vägen är avklarad idag! <3 Helt underbart! Bara lika många dagar kvar, om inte mer eller mindre. :)

Har mycket med pluggande nu vilket i sin tur leder till mera stress än vanligt, så i söndags var jag in på förlossningen för ett besök med läkaren, fick ett armband och var en liten bit ifrån att bli inskriven.. Men allt var bra med både mig och Liten! Vi, (eller vi och vi) läkaren, kom fram till att jag hade haft min första onda sammandragning, men eftersom att vi bor så nära till sjukhuset så fick vi lov att åka hem och ringa om det blev värre eller ondare. Så jag åkte hem och njöt utav att allt var bra med Liten! <3 Bara dom orden kan göra mycket, då kan man gå igenom nästan vad som helst och allt är så värt det.
Så resten utav dessa dagar har jag försökt att tagit det lugnt och inte stressat upp mig i pluggandet, men det är svårt. Har fått en och annan sammandragning (som inte gör ont) nästan varje dag, men eftersom det är vanligt och det bara är livmodern som tränar sig så försöker jag att inte stressa upp mig mer än vanligt.

Men, men.. Halva vägen gjord och det firar vi med att vi köpte lite sängkläder (ett sätt med Laban och det andra med Tummen) till Liten! <3

Kan fira med att visa på magbilder från idag också, halva vägen gjord och magen ser ut så här. :)

1 kickan:

skriven

Det ser ut som en pojk mage ;)



Sv: Hör gärna av dig på fejjan när du kan dona med mig blogg :)

kram!

2 ettvanligtliv:

skriven

Grattis till halvtid :) Jag har också sammandragningar lite då och då och var stressad pga dom för ett tag sedan. Nu är jag lugn, skönt att du också kan vara det. Det är ju som sagt helt normalt.



Kramar till er och er Liten!

3 Daniela:

skriven

Fin du är och grattis till halva tiden :D. Hoppas att de där sammandragningarna blir färre.. det är ju ändå ett tag kvar tills bejbi ska komma så livmodern har tid på sig att öva :P, behöver inte träna så intensivt nu tycker jag. Puss och kram

4 Jonna:

skriven

Godmorgon! Tack så mkt :) Ja dem dagarna går fort, bara 2 mån kvar för min del nu =) Mys !! Ha en underbar lördag söta du! kram

5 Jonna:

skriven

Tack =)



Haha ja de kommer gå fort :) Längtar gör man ju som en toka!!!

6 Renata:

skriven

Grattis till halva tiden =) Jag har också börjat få onda sammandragningar. Hur känns dina? Igår kväll fick jag en som fick tårarna att rinna :P Läskigt ju



kram

Kommentera här: