Julen som var!

Hade en helt underbart mysig och trevlig jul, allt var precis så som man skulle vilja ha det och den absolut bästa höjdpunkten är ju självklart att Ammelie var med och firade med oss i år. <3 Dan innan så var vi och firade och åt middag med farmor och farfar åt A, jätte mysigt och trevligt hade vi. Sen så självaste julafton firade vi först lite hemma jag, Henke och Ammelie, både Ammelie och hundarna fick öppna paket, Castro blev helt galen och kunde inte ha blivit gladare. Vi hade det helt enkelt jätte mysigt bara vi i familjen på morgonen innan resten av dagen skulle fortsätta hos min morbror med familj. Där blev det mat, mys och ett besök av tomten. :) Ammelie reagerade inte alls på tomten, mer än att han hade väldigt fina kläder på sig ;) Sen fortsatte vi med mysandet på kvällen innan det blev sovdags för lill tjejen. Hon fick jätte mycket fint och har tydligen varit väldigt snäll. :) Hela julafton så var hon vaken och sov endast två gånger, dock bara i fem minuter, men var ändå så jätte glad och nöjd, hon hade helt enkelt inte tid för att sova just den dagen. Helt enkelt en underbar jul, bara saken att vi fick fira den med lill tjejen är för mig magiskt! <3
 
Annars så är det bra här. Jag har dock fortfarande kvar min varböld, eftersom vi skulle vänta ut den ännu en vecka, och jag längtar som en tok tills den är borta.. Något less på att alltid gå och ha ont nu och att amningen ska bli tjorvigare än den borde vara. Men bara att vänta, en vacker dag så är den nog inte kvar..
 
Men lite bilder kanske?! :)
 
 
1 Renata:

skriven

Så mysiga bilder! Vilken fin klänning hon hade :)

Hoppas det blir bättee med amningen... Jag har själv en knöl i bröstet som jag måste till kk och kolla upp.. Har skjutit på det k tre månadet nu!!

2 Karolina:

skriven

vilken fantastiskt söt liten tjej!

Svar: Åh, tack så jätte mycket. :)
Marielle

3 Anna:

skriven

Kikar in och läser lite.. Gud vilka fina bilder sen jul :)

Svar: Åhh, tack så mycket, man verkligen ser hur mysigt vi hade det. :)
Marielle

Kommentera här: