Dålig på uppdateringar..

.. Men tänkte iaf bjuda på denna. :) Helt klart sämst när det kommer till att ens logga in mig här och iaf skriva en rad, men när väl lillan vilar/sover så har jag så mycket annat som jag vill ha gjort istället för att sitta här och lata mig. Men nu tänkte jag minsann prova på att få till en och annan rad. :)
 
Här är allt bra iaf. Magontet är kvar, men för oss har det mer eller mindre blivit en vardag.. :( Fick dock en väldigt uppskattad present från momma Ihrené, en gunga med vibration, helt underbar sak! Dock så funkar den inte vid alla tillfällen, men den har varit till stor hjälp och lill tjejen har njutit och mer eller mindre somnat. :) Sen så har både jag och Ammelie fått torsk, hon i munnen och jag på bröstvårtorna. Gör fruktansvärt ont varje gång hon ska få mat, nästan så att jag avstår från att amma, men det är bara att härda ut och hoppas att vishy vattnet ska göra sitt. Det är iaf en fruktansvärd smärta, men som tur är så är en värre och den andra bättre än så länge, så när man tar det värre bröstet så ser man fram emot nästa amning. ;) Annars så går amningen fint, ska bli spännande att få se vikten i morgon.
 
Ska också passa på att svara på en kommentar här, tänkte att det kanske är fler som vill veta. :) Linn frågade om hon var lik mig eller om det finns drag ifrån pappan och där så kan jag svara att hon är lite lik mig sen jag var liten, hon har min mun, öronsnibbar och tår, men visst finns det drag ifrån Henrik också. Har till och med fått tre kommentarer om att hon liknar pappa, så det är riktigt roligt att få höra. :) Så dom har lyckats väldigt bra med att matcha donatorn enligt mig. :) Ska så fort jag får tillfälle till det lägga in ett kort på oss båda två sen vi var små, så får ni se själv och säga vad ni tycker. :)
 
Men, men.. Lite bilder bjuder jag på också! Sen så väntar besök från Gudmor Daniela! <3
 
1 Mamma till William och Wilma:

skriven

God middag..När man har små barn så är det inte det första man tänker på att nu ska man blogga..man göra det när man har tid och lust..Söta bilder..kram

2 ettvanligtliv:

skriven

Hej fining! Vad underbar hon är er lilla gos!
Anna-Vera fick också torsk men eftersom jag använde mellanlägg fick jag det inte på brösten iaf. Däremot kan dom få det i stjärten och det fick A-V. Det tog nån vecka med vichyvatten och nån kräm innan vi fick bort det.

Vilken smart grej det där med den vibrerande gungan :D
Kram!

3 mamsen:

skriven

Hej alla mina älskade ♥ det känns så bra att gungan funkar så mycket som möjligt, det var ju därför du fick den istället för skorna du önskade dig =) ha det så underbart ni bara kan nu...o det är så skoj att folk säger att hon är lite lik Henke oxå..puss puss älskar er alla 5 kramiz ♥♥♥

4 Mamma till William och Wilma:

skriven

God kväll söta..Fina bilder du delar med dig..kram kram

Kommentera här: