Livet fortsätter...

Har kanske inte riktigt hunnit smälta allt riktigt än, men livet fortsätter hur mycket man än inte vill det vissa gånger.. Det mesta blev till en stor chock och ingen av oss var väl beredda på att båda två skulle lämna oss och somna in med bara tre dagars mellanrum. Saknaden är så stor så stor och tårarna har inte riktigt slutat runnit än. Två av världens goaste tanter! <3 Glädjer mig att Liten inne i magen gör dagarna ljusare genom att sparka och rulla runt där inne i magen!

Annars så! Som sagt livet fortsätter och likaså pluggandet.. Suck! Men, men.. Snart klar nu, bara några enstaka kurser kvar.
Har provat på och gjort en ny header, endast för att förnyelse är bra och så passar den kanske lite bättre in i tiden också! :) Men vet inte om jag blev riktigt nöjd eller om jag kommer att göra om den, vad tycker ni, något som saknas?! Eller blev den bra så där?!

Och eftersom det inte blev någon veckans magbild förra gången så har jag gjort i ordning ett kollage från början till nu som ni kan få se istället! :) (Vecka 29s magbild finns med där istället.)



1 Annelie:

skriven

Det såg bra ut med fostervatten idag, var inte för lite eller så. Det är ju bra att han mår bra och allting ser bra ut. Men blev jättebesviken när jag blev hemskickad, ville verkligen ha en bebis med mig hem. Har börjat må illa igen på morgonen och sover inte på nätterna för sammandragningarna. Men de sammandragningarna jag hade inatt har jag aldrig känt förut och har haft hela dagen idag med så hoppas verkligen det är på gång nu :).



Jag beklagar sorgen för er. Vad jobbigt ni måste ha det just nu.



Många styrkekramar till er.

2 Emma:

skriven

Den blev super bra. :)

3 Emma:

skriven

Fan va go du är! Jaaa! Det va helt MAGISKT!! :) Kommer leva på denna dagen tills hon föds. Hihi. 90% chans att det är en liten flicka. :D

4 Emma:

skriven

Hihi. Tack igen. :D Man känner verkligen att man svävar på moln nu. :D

5 Sara:

skriven

Jag beklagar verkligen allt som hänt det sista! Livet är inte alltid rättvist, men ni får sörja och bearbeta i er takt och sen njuta av alla minnen ni har. Där finns dom ju alltid kvar och det är inte fy skam för liten att ha TVÅ skyddsänglar!



SV: Tack för grattis! Känns skönt, för varje dag som går nu känns som bonus. :)



Ha en skön helg, och vilken superfin mage du har!

Kramar

6 Sara:

skriven

Morrn morrn!

Du har en utmaning inne hos mig. :)

7 Annelie:

skriven

Nu är han här :). Han kom 14:18 idag :).

Kommentera här: