Ruvardag 2 - Allt ordnat!!

Ser ni min fina rubrik?! ;)

Som tur var så hjälpte gynjouren oss igår med att skriva ut ett till paket progesteron så vi i alla fall har så att det räcker tills vi fått tag på dr J. Så det blev uttaget igår och nu har jag dryga 10 tabletter till..

Skönt är bara förnamnet, nu kan jag slappna av igen! :)

Annars bara bra, är på ruvardag 2 idag. :D För första gången i mitt liv så är jag ruvare, helt otroligt vad lycklig man kan bli! :) Har fortfarande lite ont i magen, mer åt det ömma hållet än onda, men som sagt det finns där..

Svårt att ta in att jag verkligen ruvar för tillfället, helt obegripligt, jag bär ju faktiskt på ett litet embryo! Underbart!

Men, men.. Kalas åt fasters största tjej är det som väntar! :) Svårt det här med kaffet bara.. Saknar det verkligen, svårt att bli människa på morgnarna utan mitt älskade kaffe! Men vad gör man inte?!
1 Anonym:

skriven

Haha.. Det första jag såg var din fina rubrik! ;-)

Tänk dig, du är ruvare!!! :-D Så jätte glad för din skull!!

Nu är det eran tur! Annars jäklar..



Kram

2 MochM:

skriven

Håller tummarna att det ska gå bra! :)

3 Denise:

skriven

Ja de är en underbar känsla att ruva :) Åtminstone de första dagarna brukar det vara lugnt för mig, sen griper ruvarhjärnan tag och man slits mellan hopp och förtvivlan. Ska verkligen hålla tummarna för att ni får ett plus.

Kramar Denise

Kommentera här: