Var bara tvungen!!

Har alltid velat testa med ett digitalt test och tog nu chansen att äntligen få se det fina ordet: Gravid!


Tänk vad lite man kan längta efter att få göra, men nu är jag nöjd och lika glad som förut över resultatet! :D Kan inte bli bättre..


Nu väntas det adventsfirande hos älskade syster Sandra! :) Myyys på hög nivå!

1 Anna:

skriven

Så kul att få se "Gravid" på stickan, någon dag blir det väl min tur...

Jag klagade på clearblue's ägglossningsstickor en gång (det fungerade inte alls och kostade mig 250kr )

Som tack för att jag hade informerat om felet så fick jag flera digitala graviditetstester och massvis med digitala ägglossningsstickor... Det kallar jag service och att man är rädd om sina kunder =) Tyvärr har alla stickor visat "inte gravid" för mig... =(

Stor kram

Anna

2 lilla jag:

skriven

Vad händer? Känner du någonting? Ont i magen? Kissnödig oftare än vanligt? Trött?

Spännande ju :-)

3 langtarefterliten:

skriven

Underbart!!!! ♥ Kraam!!

Kommentera här: