Ruvardag 15 - Idag väntas äventyr!

Väntar för tillfället på min bror och svägerska och självklart fasters alla älsklingar! När dom har kommit så åker vi iväg på äventyr till Multihallen - Boda Borg och leker lite! :) Fruktansvärt vad kul det ska bli!

Annars bara bra! Skrev ju helt fel igår, är ju idag bara fyra dagar kvar till TD, så igår borde det ju ha varit fem och inte sex. Tur att vännerna mina rättar mig genom sms när jag själv räknar galet. ;) Så med andra ord, bra fyra dagar kvar!! :D Och ingen som helst stymmelse till någon blödning än.. :D Fast vad vet jag egentligen, man kanske inte får den med tanke på vagiatorerna?

Men, men.. Dags att göra sig iordning!

Trevlig helg på er mina fina läsare! :)
1 Anna:

skriven

Trevlig helg på dig också!

Jag håller tummarna för dig varje dag och du finns i mina tankar.

Njut av dagen. Carpe diem!

Kram

Anna

2 Anonym:

skriven

Hon älskar hundar! Men hon kan nog tycka att han ser lite läskig. Men ju oftare hon träffat honom desto bättre blir det. :)

Han har inte gått med koppel så himla länge och han r redan mycket duktigare än när han kom! :) Så där har vi hopp.

Släppa honom kan vi inte göra än och inte här vi bor. Kryllar verkligen av hundar här. Men vi ska iväg till lite olika grusgropar och så. :)

3 Emma:

skriven

Råkade skicka innan jag va klar. :p

Han hat alltid vart aggresiv mot hanar. Han ska funka med tikar. Men tycker även där att han blivit bättre. :) Min kompis berätta även att han har ätit upp massa av hennes skor bl.a. Och här har han visat några som helst tendenser på att bita! Så jäkla kul! :)

Jätte tråkigt att läsa att Castro blivit slagen. :( Förstår mig inte på folk som gör så! Men det är ju tur att han kommit till en bra familj. ;)

Jätte, jätte kul att du skrev! Och tips och sånt är alltid välkommet! :)

4 Lilla bönan:

skriven

Håller tummarna stenhårt!!!

KRAM

5 K:

skriven

Trillade precis in på din blogg. Jag hoppas det går bra för er nu!

6 Elle:

skriven

Det börjar dra ihop sig till TD. Så spännande :)

Tumhållningen fortsätter.

Kram

7 EMMA:

skriven

Okej, vi vet ju inte riktigt vad han kommer göra när vi lämnar honom själv. Vi har ju vart med honom hela tiden. Vid dom förra ägarna kunde han va i buren bra länge. Men buren bar vi upp till förrådet så den kommer vi inte använda.

Men skönt att hon blivit bättre. :) Min kompis tipsa om att ge en cocosnöt. Då har dom att göra ett tag. Hehe.

Han har återigen blivit mycket bättre när vi möter hundar. Varje gång har det vart den andra hunden som har morrat och skällt. Han är sååå duktig! Marcus släppte honom lite inatt och så fort han ropa kom han tillbaka! :)

Min bror och hans tjej va precis här. Som dom flesta har dom en bild i huvet hur en pitbull är. Iallafall Erik. Men giiiissa om dom fick en helt ny bild??! :) Han skulle sitta i knä och pussas hela tiden. :)

Dom vill ha en staff längre fram. :) Så himla kul om dom skaffar en! :) Så får man en i familjen iallafall. Hehe.

Kommentera här: