Sparkad, avskedad, bortblåst!

Vilket bra avslut på denna sommar!! Helt jävla sanslöst..
Ska bara försöka att vänja mig vid tanken att inte behöva gå och jobba till veckan, kan bli svårt..
Första gången i mitt liv som jag blir sparkad, men man ska väl prova på allt eller hur var det?!

Andledningen till att dom sparkade mig, via sms dessutom! är för att jag sjukanmälde mig pga för lite sömn inatt när jag jobbade, vilket resulterade i migrän. Och ni som vet hur det är att ha migrän kanske vet att det första man inte gör är att gå och jobba?!

Så det var det, kul att man fick lära känna nya människor och prova på att jobba som personlig assistent, nu ska jag bara få tag på ett nytt jobb och hoppas att akassan går igång.. Har i alla fall två stycken som kan vara något, bara att hoppas att dom vill ha mig som anställd! Annars så vet jag inte vad jag tar mig till..Suck!

Ska fortsätta att deppa hela dagen och ta mig en och annan tablett för att få bort denna migrän!

På återseende! Förhoppningsvis..
1 Linda:

skriven

Hittar inte ord.. Men vet att det finns andra som kan glädjas av att få dig som anställd, finns bara en som du ju! Håller tummarna för att du ska hitta nytt! :-)

2 Anonym:

skriven

Hahaha.. Kan man göra annat än att skratta! Många kramar till dig! Och nytt jobb kommer du att hitta, frågan är bara när..?!

3 mammsen:

skriven

Älskade lilla gumman! ♥♥♥ så jävla knäppa personer o ingenting kan du göra heller eftersom dom äger assistansen =(( men mammsen håller tummarna för att du snart får ett nytt jobb, o på det ena du ska söka så känner ju du mamman så jag håller tummarna! älskar dig lillgumman ♥♥

4 Anonym:

skriven

Hmm.. Får man ens som arbetsgivare säga upp en pga en sådan orsak som att man ringer in och sjukanmäler sig?! Tycker att det låter riktigt konstigt i alla fall och du skulle ha kollat upp det!

Lycka till med att hitta nytt jobb! :-)

Kommentera här: