Så jäkla orättvist!!

Har väl inte så mycket mer att säga än hur rubriken lyder..

Fattar verkligen inte! När är vår tur? När ska vi få känna lyckan? Är riktigt jävla less på denna väntan och vill helst utav allt slippa allt som hör kring det här och bara få njuta utav livet lite..

Men en vacker dag så kanske..

Kommer nog troligtvis bli tomt med inlägg här ett tag, vill inte sitta och beklaga mig och skriva tråkigheter hela tiden, så denna gång tänker jag skippa den biten och beklaga mig för den jag lever med istället!

Ska kanske skriva att vi misslyckades denna gång också...

På återseende!
1 mamsen:

skriven

älskade ungen min! ♥♥♥ jag lider med dig, o tänk om jag kunde trolla då skulle jag ge dig en liten baby men sånt är ju bara önsketänkande! =( livet är så jävla orättvist, det är så många som får barn o inte ska ha dom! =( jag sörjer med dig o är så jävla lessen älskar dig min underbara lilla dotter kramiz ♥♥♥

2 Fia:

skriven

Helvetes förbannde jävla skit helvete!!!!!! Så känns det. Kan inte hjälpa det här sitter jag och bölar, kan inte föreställa mig hur det känns för er!

Älskar er <3

3 Anna:

skriven

Skickar massor av pussar o kramar!

Kommentera här: