Fortfarande väldigt positiv!

Är jätte ledsen för att jag inte uppdaterar er lika mycket som jag brukar, men tycker och känner för tillfället att det redan är så mycket som jag har att tänka på så tanken att sätta mig och skriva ett inlägg per dag/kväll finns inte.. Men en liten uppdatering tänkte jag allt bjuda er på! :)

Är som rubriken låter fortfarande väldigt positiv till detta försök.. Har inte märkt något negativt ännu, i alla fall inte som jag kan tyda det. Men är ruggigt svårt att tyda något överhuvudtaget enligt mig så här får dagen komma som den kommer och vi hoppas på det bästa! :)

Har däremot haft en dröm där jag upptäckte blod i trosan och när jag vakna så var jag helt förstörd, men nu har en vän åt mig berättat att hon drömmde om mig inatt att jag berättade för henne att jag var gravid! Så det tänker jag ta väldigt positivt! :)

Så en liten uppdatering, men återkommer när helgen är slut om hur allt har gått! Om det inte blir tidigare.. ;)

Nu åter till jobb!

Kommentera här: