Gott nytt år!!

Ville mest önska er alla ett gott nytt år!!
Kommer att hoppas och hålla både tummar och tår för er alla som väntar på er högsta önskan att ni antingen får bli föräldrar eller får se erat efterlängtade plus på stickan! Hoppas så för alla er att 2012 är erat år! <3


För oss har året snart kommit som vi har väntat på i fyra år, slutet på 2011 och året 2012 kommer alltid att ligga mig varmt i hjärtat! <3 Kan verkligen inte önska oss något bättre! 2012 kommer att bli ett bra år, vårat år!


Så gott nytt år kära läsare och tack för alla era tankar, kommentarer och framförallt allt stöd ni gett mig detta år! Ni är underbara!

1 Anna:

skriven

God fortsättning och tack för tummar och tår, det kan behövas...

Kram

Anna

2 Emma:

skriven

Tack så mycket!



Det är så klart jättetråkigt, men jag blickar framåt så gott det går. Jag bara måste vara positiv, annars blir jag tokig.



Kramar!

Kommentera här: