Vad är nu detta?!

Oj, oj, oj... Min stressnivå steg rätt tappert idag när jag sitter på toaletten och ser att jag har fått min mens. Hela 5 dagar för tidigt!! Varför? Har aldrig någonstin inträffat att den har kommit för tidigt.. Måste helt enkelt ha räknat helt fel.. Eller så mår inte min kropp som den ska. Men visst jätte glad är jag, ABSOLUT! Men, nu detta stress och oro med att om jag kommer hinna få mitt recept på Pergotime innan torsdag. Tänk om det blir försenat och vi kommer att få vänta ännu en månad... Suck!! Får helt enkelt se vad dom säger när vi ringer i morgon för att tala om att den har kommit. Ni får jätte gärna börja hålla era tummar redan nu... ;) Något uppe i varv och mycket som ska ordnas nu i morgon! Stress och åter stress.. Många att ringa och prata med. Men, men vi ser detta som något positivt och min kropp var kanske redo lite innan jag själv var det! Vet ju i alla fall varför mitt humör har varit som det har och varför jag varit så chokladsugen nu i en vecka! ;) Nu åter till att vara social!

Kommentera här: