Denna "extra" timme..

.. Vart tog den vägen?

Tycker att det var så skönt i går kväll när jag skulle till och lägga mig och visste att jag fick en extra timme till att sova för att sen kliva upp klockan sex i morse för att gå till jobbet, men inget som jag märkte av alls, lika trött var jag ändå och dagen har bara varit allmänt konstigt, inga klockor som var omställda hos brukarna så allt blev fel för mig.. Först nu när jag har kommit hem har jag börjat känna lugnet för denna dag. Och inte gör det saken bättre att vi inom jobbet har flyttat nu och allt blir struligt med det, ska köras hit och dit , brukare som klagar till oss, anhöriga som inte alls förstår vad som hänt och inte fått någon som helst information med mera, med mera..
Men allt lär bli så mycket bättre när man har kommit in i det hela! Får hoppas på det i alla fall..

Annars bara bra! Min mensvärk gav med sig sent i går kväll och har varit helt obefintlig idag, peppar, peppar..

Nu åter till att vara lite social med älsklingen!

Kommentera här: