Aj, aj, aj!! Den har kommit...

Idag är ingen bra dag.. Så jävla ont!! Hatar verkligen denna tid på månaden och inte gör det saken bättre att stimuleringen gör min mensvärk ännu kraftigare än den redan är! Fattar verkligen inte... Har redan tagit två alvedon som inte gjort någon som helst skillnad, legat i sängen mest hela morgonen/förmiddagen och hoppas på att den ska ge med sig under eftermiddagen/kvällen...

Ska försöka att ge mig iväg på apoteket så jag kan hämta ut min kur Pergotime, så det finns hemma när jag ska börja äta det på onsdag. Sen så är vi igång igen! :) Bättre lycka denna gång!
Hoppas verkligen att det är sista gången på länge som jag ska äta dessa tabletter nu..

Tyvärr kan jag inte låta glad i mitt skrivande för tillfället, men är jätte glad och spänd på det som händer. Man blir lika glad varje gång mensen dyker upp så man får börja ännu en gång! :)

Nu, apoteket!

Kommentera här: