Pergotime...

Nu när mensen har satt igång så måste vi ju ringa och höra oss för med ivf kliniken om hur det ligger till med Pergotime. För när vi pratade med Tell senast så var det ju stopp i produktionen och går då inte att få ut någon medicin på apoteket. Så nu hoppas vi att det antingen har satts i gång igen så det går att hämta ut eller om han har någon annan plan för oss denna månad.. Många frågor som måste ställas i morgon.. Vill ju inte att det blir som förra månade heller, detta med förhoppningar som inte blir av är inte riktigt min grej..
Men vill ju samtidigt inte göra en insemination utan stimulering på något sätt, även fast jag skulle klara av det själv är det alltid bättre att öka chanserna lite enligt mig.. Men, men..

Återkommer i morgon när jag vet exakt hur det blir denna månad!

Självfallet så måste jag på apoteket för att inhandla mer alvedon i morgon, för denna mensvärk är inte nådig.. Som jag trodde! Ett rent helvete, rent ut sagt... Suck!! Tänk att få slippa allt detta i nio månader, vilket lyx..  

Nu en film med älskling sen är det sängen som väntar!

Kommentera här: