Så trött, så trött!

Hur ska denna dag sluta..?! Uppe klockan sex i morse för att sen gå iväg på jobbet, vanligtvis brukar jag piggna till rejält när jag väl tagit mig ut, men inte denna dag.. Var länge sen jag var så här trött en morgon.
Vet inte hur många gånger jag har gäspat redan på dessa fyra timmar.. Men, men får kanske vila en sväng innan vi ska iväg för att hämta S. Vore i alla fall skönt, men kommer säkerligen att hitta en massa saker att göra istället, så kommer säkerligen bli så att det blir en tidig kväll istället...

Just nu är det riktigt lugnt på jobbet.. Ingen stress alls. Så skönt att jobba helg! Slipper allt som har med duschar att göra och bara det gör mycket.. Finns mycket mer tid att sitta och prata med vårdtagarna då och göra sånt som man annars inte har tid med.

Annars bara bra om man skippar tröttheten så...

Nu kaffe!! :-) Får se om man kanske blir lite piggare utav det... Vore ju nåt!

Puss!

Kommentera här: