Nytt intresse!

Fick för mig för några dagar sen att utöka min brors akvarium med några fiskar... Sagt och gjort så åkte vi iväg på djuraffären för att bara till en början kolla lite, vill ju bara ha en som är fin och blir stor. ;)
Hittade tre jätte fina Påfågelciklider, två utav dom albino som jag var tvungen att köpa med mig hem. :)
Så har fått upp ett nytt intresse och kan nog så småningom kanske få för oss att skaffa eget akvarium, men tycker att det räcker gott och väl med hundar och ormarna än så länge, sen så tackar man ju inte nej till att ha dom i brors akvarium heller! ;) 
Lägger upp bilder så ni får se hur fin dom är! (Än så länge bara bebis..) Ska hålla tummar och tår att inte brors ciklider vill få för sig att ta våra som "lyx" middag bara.. Än så länge är dom i alla fall vid liv! :)

Annars bara bra! Ska iväg till bror ikväll igen för att få lite hjälp med terrarie väggen som vi håller på att bygga till.. Ska försöka att få till bergsliknande vägg med stenar och klippor med hjälp utav cellplast och murbruk..
Önska oss lycka till! ;) Bilder lägger jag upp om det blev något utav väggen..

Nu en promenad med hundarna!

Puss!





1 Elin:

skriven

Vi har också haft påfågelsciklider, de första vi hade fick jag att äta ur handen, skitkul :) sen hade vi jättefina papegojciklider, de har en puckel

På huvudet... Nu har vi jack dempsey ciklider, men vi ska sälja akvarium så då blir det ingen fisk :) kram

Kommentera här: