Loppis!

Dagen började med att åka iväg på loppis på folketshus med A och G, jag hade fått det fina arbetet att vara kassör! Haha.. Tur att det var jämna tal så jag slapp använda miniräknare.. ;-) Som tur var så var ju A där hela tiden så jag kunde fråga henne om det var något jag undrade om.. Menar inte har jag någon aning om vilka storlekar på kläder som passar vilken ålder...
Hade det riktigt roligt! Lite pinsamt från början måste jag få erkänna, men lite vuxenpoäng kanske! ;-)
Några pinsamheter blev det, ville bara sjunka genom golvet ett fåtal gånger, men inga större beskymmer!
Träffade ett gäng känt folk som gick och kollade! Sen så både C, E och A hade bord där!
Så tack för denna dag A och G! Nu vet vi ju tills nästa gång hur vi ska sortera kläderna kanske.. ;-)

Annars bara bra! Väntar på att middagen ska bli klar, sen går vi vidare till A och G för att kolla på film! :-) Trevligt!

På återseende!




1 Anna:

skriven

Jag tyckte mitt upp lägg var helt ok. ;-)

Så en NÄSTA gång blir kanon för MIG, som har såååå mycket grejor.

Man lär sig något nytt varje dag! Inte sant?



Tack för hjälpen och sällskapet min fina kassör och vän.



Kommentera här: