Intro!

Som det flesta utav er redan vet så ska jag gå intro uppe på centrum, samma chef och fortfarande ansälld inom ösd kommun. :-) Ska bli skönt att kunna fylla upp de tomma dagarna jag har genom att jobba där! Sen så måste jag få erkänna att det ska bli skönt med lite förnyelse och lite nya vårdtagare.. Spännande!
Kommer dock troligtvis att bli att man kanske någon gång kommer att blanda ihop dagarna om vart man ska vara, men bara att vara på sin vakt så ska det nog gå bra! Ska försöka att ta så många dagar som möjligt i mars i centrum så jag kan få delegeringen där också. Behöver ju jobba 20 dagar innan man få en delegering, men det ska nog gå bra!
Känns riktigt spännande med ett "nytt" jobb!
Kommer dock fortfarande att ta på mig lika mycket på Midgård, för jag vill inte sluta att ta dagar där, så de dagar som finns ledigt på Midgård kommer jag ta, sen är det bara att fylla upp med dagar på centrum! Kommer att bli jätte bra! Känns hur bra som helst..
Börjar på fredag, en A tur, sen en C tur på tisdag, sen så jobbar jag ju lördag kväll, torsdag och fredag på Midgård!
Får hoppas att M är frisk så hon kan visa mig vart det är och vart man ska gå in med mera..! Så se till att krya på dig nu M!! ;-)

Annars bara bra! Snart middag, sen ska jag gå en sväng till M medans sambon är på bandy!

Puss!
1 Anna:

skriven

Kul med mer jobb.. Hoppas du kommer trivas bättre än dom andra då :-P

Puss



Kommentera här: