Första dagen på denna månads helvete!

Skulle lättsamt sova igenom dessa fem/sex dagar om det gick..
Men ser det lite positivt denna gång i alla fall, vem vet kan ju vara sista mensen på väldigt länge! Hoppas går ju alltid! :) Skulle om inte annat vara väldigt skönt att få slippa det ett tag..
Värken är betydligt lindrigare än förra månadens värk, men den finns ju som sagt där i alla fall och gör riktigt ont! Inte konstigt att man blir på dåligt humör! ;)
Är i alla fall riktigt glad över förra månadens kommentar som sa åt mig att testa dom gröna ob, att jag inte har tänkt på det innan!? Nu behöver jag inte springa som en tok på toa på jobbet utan det räckte med 2-3 timmar emellan! Himmelriket! Går inte ens att jämföra med en halv timme till en timme som det annars har varit... Så det tackar jag för! :)

Men, men som ni nu kanske vet så räknar vi nu att jag idag är på dag 1, så blir på måndag som jag tar första tabletten Pergotime, som jag förövrigt hämtade ut i går så allt är som det ska vara. Bara att hoppas på att Jörgensen kommer att svara i telefonen på måndag. Sen är allt i sin ordning! :) Spännande!! Kanske blir det bästa året på väldigt länge för oss och det skulle inte sitta helt fel! Vilken början på ett nytt år..

Nu väntar dock sängen, en tablett alvedon och lite sömn kanske gör susen.. Vem vet?!

Godnatt!

Kommentera här: