Ändrade planer!

Som sagt som jag skrev i förra inlägget har det blivit ändrade planer.. Både på ont och gott!
Har fått lite problem som jag tror kan ha att göra med min blodsjukdom (Hemolytisk anemi), har fått en massa olika symptom som inte har existerat förut.
Ringde ju som sagt HC i fredags och har nu fått både tid (torsdag 8.30) och telefontid (fredag 13.10) så återstår att se hur allt ser ut.
Lite skrämmande är det ju allt eftersom jag inte vet alls vad som är fel eller om det är något som saknas, men ska bli otroligt skönt att få reda ut detta och kanske möjligtvis få det på rätsida. Till saken hör att jag ska ta prover en gång om år egentligen, men har inte gjort det efter att jag blivit 18, så det är ju fem år sen nu. Skäms på mig!
Läkaren jag pratade med på Hc lät inte allt för nöjd och tyckte att det inte var så speciellt bra utan skulle kollas upp så fort som möjligt. Och hoppades att jag kanske möjligtvis lärde mig att kolla upp det varje år hädan efter..

Så eftersom det ser ut så här för tillfället så blir det tyvärr inge Umeå i september utan får nog gott vänta ännu en månad till i oktober i alla fall.. Mest bara för att få svar på allt och se så att det blir bra innan vi börjar om med allt som har med insemination att göra.
Riktigt tråkigt när man har ställt sig in på en sak och så blir det inte som man vill.. :( Men, men inget att göra åt denna gång. Måste ju få svar på detta först och se vart felet ligger! Kanske bara allmänt är mig det är fel på.. ;)

Så hoppas det inte gör allt för mycket att ni får vänta ännu en månad innan ni får läsa om stimulering, ägglossningstest, VUL och insemination.?! Hoppas bara att ni stannar kvar, kommer inte att sluta skriva bara därför..

Kommer dock att uppdatera er om hur prover såg ut och vad läkaren sa på fredag eller lördag!

Nu en sväng till affären! :)
1 ms:

skriven

2 mamsen!:

skriven

Hej älskade dotter! det var länge sen jag skrev i din blogg nu, men det har varit semester o jag har ju legat på lassa o börjat jobba så smått.

Jag håller tummarna för att det inte är nått allvarligt nu...kom ihåg att jag älskar dej lilla Marre du är solen i mitt liv/ puss o kramiz love you! ♥ ♥ ♥ ♥

3 veronica:

skriven

Hej vännen!

Du vet ju att jag finns här om du vill prata.

Jag hoppas att det inte är nåt fel. =(

Nu blir jag ju orolig... Kram från oss!

Krya på dig.

Kommentera här: