Jobb i helgen..

Ett tag sen jag uppdaterade denna del av bloggen.. Men det blir de få gånger det blir. Har inte haft lusten alls till att sitta och skriva, inte tiden heller för den delen. Men nu så här mitt i natten med tanke på att jag ska upp klockan sex i morgon bitti kan jag ju passa på att skriva några rader.. ;-)

Allt bara bra med mig och den lilla familjen. :-)
Våran lilla tjej har gått och blivit stor, började med sitt första löp förra tisdagen. Dock så är hon fortfarande en liten bebis i min synvinkel. Castro har det riktigt jobbigt, men sköter sig exemplariskt Trodde att det skulle bli helt annorlunda. Han är en sån hanhund som slutar äta, kissar vid varje tik kiss, står och luktar och tuggar frenetiskt när han hittat ett ställe där en tik har kissat, och jag lovar det finns dussin av sånna ställen. ;-) Men nu så, maten funkar fortfarande, han kan vara och slicka lite och luktar mer än normalt på A, men annars så går det fint.. Har provat att sätta på henne endast 3 gånger på loppet av nästan två veckor. Så lite stolt är man allt! Trodde att det skulle bli betydligt jobbigare både för han och oss! Men till löning så blir det ett chip åt herren våran.. Får se om det gör någon skillnad.. Nu så länge nöjer vi oss med att en aldrig lämnar dom ur syne och bur och trosa är värdefullt en sån här gång!

Förutom jobb denna helg så har vi dop att gå till, syster S ville komma förbi en sväng på kaffe i morgon, sen så kanske någon film.. Mest av allt njuta så länge jag inte är på jobbet! ;-)

Men nu så tror jag att sängen väntar! Som sagt klockan ringer klockan sex i morgon och då ska jag försöka att vara pigg och glad! ;-)

Godnatt!!

Kommentera här: