Vet ni hur barn blir till? ;-)

Fick höra i förmiddags av min brors son en liten berättelse om hur barn blir till! Och eftersom det var en sån söt liten historia måste jag bara dela med mig utav den...
Jag frågade honom om han visste hur barn blev till.
Svaret jag får är: "Man skär upp magen vid bröstet, stoppar in barnet i magen och syr ihop."
Och då ville ju jag självklart veta vart barnet kommer ifrån innan det...
Så då säger han: " Men den kommer ju ifrån hjärtat, dummer! " Haha, hur söt får man bli då..
Till saken hör att han är en 6 årig kille! Och jag verkligen älskade hans lilla berättelse om hur barn blir till!
Ni måste ju hålla med!?

Nu väntar lite mat, sen är det jobbet som väntar. :-) Sen längtar jag som en tok tills i morgon, när jag äntligen har en ledig dag!

På återseende!

Kommentera här: