Jobbig natt...

Ja, det blev precis som jag trodde. Jätte jobbigt att hålla sig vaken, men nu väntar snart sängen en stund i alla fall, först en sista sväng med C och sen sova till ca 9 då jag ska upp och ge C hans första måltid.... Kommer att vara något trött i helgen.
Har fått torkat spyor två gånger på tiden av två timmar, gav han vätskeersättning, men det var inget som han fick behålla så vi får se om det blir bättre nästa gång. Han har absolut inte fått i sig det han ska ha fått i sig i alla fall...Men kanske brukar vara så de första dygnen... Vad vet jag...
Ser i alla fall lite positivt i det hela. Eftersom C inte har varit så förtjust i sin mat på senaste tiden så kanske det blir ändring på det nu när han verkligen är jätte hungrig. Vore ju bra! Slipper vi hålla på att svälta han flera gånger.. Han får som inte in i huvudet sitt att det är det enda som han får utav oss.. Vi ställer ner det och är han inte intresserad så får han gott vänta tills nästa gång, men när han har ätit en måltid så får vi börja om igen... Ledsamt till tusen!

Kan ju i alla fall berätta nu när jag skriver här, att både jag och H har blivit så duktiga denna vecka. Har börjat sprungit varje kväll... Men tror att jag måste ta det lite lugnare ett tag, har fått benhinneinflammation... Men det läker tids nog!
Men skönt är det! Och två kilo har jag allt gått ner på en vecka... :-)

Sen så måste jag bara få berätta vilken underbar vän man har! Skrev ett så fint inlägg till sina vänner som ställer upp så mycket på henne och hennes familj, och vi var en utav dom. Så känslig som jag är så blev jag tårögd när jag såg inlägget... Tack A! Love you darling! ;-)

Nu tittar jag snart i kors! Så godnatt!



Kommentera här: