Underbara helg...

Har haft en helt underbar helg... Även fast det blev lite dricka med vänner.
I söndags så blev det inte alls som planerat, men vi hade det hur mysigt som helst. Jag och L drack lite vin och killarna var nykter. Spelade lite GH och pratade en massa samtidigt som vi lyssnade på underbar musik. :-D
Och söndagen var vi och åt middag hos mor. Trevligt! På kvällen var vi och hjälpte A och G lite grann. Och jag håller alla tummar för er, visst skulle ju inte göra något om det blir lite senare... ;-) För då skulle ju jag kunna komma i kapp lite! ;-)
 Så det var våran helg, måste få erkänna att nu efter dessa helger så kommer det inte bli mycket mer drickande för mig. Är så att min kille vill ha mig hemma också någon helg! ;-) Så får väl kanske gå med på det då...

I går så passade vi på att åka på äventyr med D och T. Och vi hade det hur mysigt som helst! Upptäckte saker jag inte har sett i Ristafallet förut. :-D Som till exempel det andra vattenfallet på sidan om, vart Ronja och Birks älvsdans utspelade sig. För det hade jag ingen aning om innan, trodde absolut inte att det var där, men nu så vet jag!
Och vi var också till Tennforsen, men där har jag varit så många gånger nu så där var det inget som var nytt för mig.. Tänkte också gå en tripp till gruvorna i Fröå gruva, men visade sig att man ska ha med sig skidor för att ens komma någon vart... Så det var mindre skoj! Annars så hade vi det hur mysigt och trevligt som helst. Har till och med planerat en massa till sommaren. :-D Så får se vad som händer och vad som inte händer...

Nu så måste jag ta och ringa grannlandet vårat, hann tyvärr inte med det i går. Berättar senare hur det gick med samtalet. Är ju H som får ringa, eftersom att jag inte alls förstår hälften av vad vissa säger... Haha!

Puss puss

Kommentera här: