Åhh, så nöjd med mitt nya rum!

Var ju som sagt på Ikea igår och handla nya saker! Så otroligt nöjd, har aldrig haft det så här bra i mitt sovrum förut... :-)
Köpte i alla fall en ny säng, (Malm) huvudgaveln (Malm), resårbottnar och bäddmadrass, byrå, (Malm) sänglampor, nya gardiner, matta till vardagsrum och tre tavlor plus lite smått och gott. 
Som sagt förut så är jag en impuls människa och får jag en idé så ska det ske snarast! Kom på igår vid två tiden att nu åker vi på Ikea, sagt och gjort. Var bara att fara iväg, och inte blev jag missnöjd heller... Visst var lite jobbigt att komma hem vid elva och sen var det bara att skruva ihop även fast H inte var så sugen på det så var det bara att göra det ändå. Kanske lite less på mig... Haha! Han skulle nog kunna vänta en vecka till eller så, men inte om jag får bestämma. ;-)
I alla fall är väldigt nöjd över gårdagen, kan nog inte ha blivit bättre!

Har nyss kommit hem från att ha åkt en sväng med A. Duktiga du! Åkte en sväng på Frösön och kollade på lite hus. Fy f*n... Skulle mer än gärna kunna ta deras hus. Blir bara så avundsjuk och irriterad. Tycker att det är orättvist...
Var i alla fall trevligt, fick ju se hur duktig hon var på att köra! Och så fick vi ju några sladdar här och var... :-) Får se vad som väntar morgon dagen! ;-) Och kanske blir någon tur i helgen också... Tack för turen, och du grattis än en gång!

Men nu ska jag ta och umgås lite med min sambo... Kommer lite bilder på sovrummet också för er som kanske är lite nyfikna.

Puss puss


              
1 Caroline:

skriven

Utmanad igen :)

2 Anna:

skriven

Tok snyggt. :-)

3 Gonka:

skriven

Snyggt!

Kommentera här: