Övertid...

Vi som trodde att vi kunde göra kväll när vi var på väg tillbaka till M, men ack så fel vi hade. Blev lite mer än en timmes övertid istället. Så nu äntligen har jag kommit hem, lite tråkigt bara att det är sängen som väntar på en gång.
Fick ett larm om en brukare som hade ramlat så det var inte så mycket mer att göra åt saken än att åka dit.. Men lite mer pengar har ju aldrig skadat. Eller hur?

Annars så är allt bra, ledig i morgon sen så jobbar jag helgen. Måste dock ringa och höra med E i morgon hur det blir om det blir något mer jobb där. Har ju frågat ett antal gånger och bara fått olika svar, men i morgon så vill jag ha ett svar som jag blir nöjd med. Lite jobbigt att gå och vara ovetande om en sån pass viktig sak... Men det ordnar sig nog alltid.
Kollade på schemat i dag och såg att det kommer att bli kallabalik om dom tar bort de vakanta raderna som det har varit prat om, fattas ju en A tur och två stycken K turer på måndag redan så... Hoppas att jag får någon utav de vakanta raderna. Hoppas går ju alltid!

Men nu så, sängen var det! ;-) Godnatt!

Kommentera här: