Blir inte mycket till helg...

Känns jätte bra att jobba helg, i alla fall vad jag tycker. Tycker absolut inte som de flesta att det är pest och pina att jobba helg. Nej, jag tycker att det är skönare att jobba helg och ser inget jobbigt alls i det.
Visst sen så kan jag väl säga att det är påfrestande när jag inte hinner träffa H nåt denna helg eller dom andra helgerna jag jobbar, men det är mest nu för har bara jobbat kväll nu denna månad. Så jag går när han kommer hem och visst det känns...
Så vi har ju inte setts mycket alls och då känns det väl inte så kul att gå på jobbet på helgen, men det är inget som blir så jobbigt att jag skulle ringa in och sjukanmäla mig även fast jag är frisk som det finns många som gör i dagens läge.
Det är ju ändå bara några timmar och dom rinner i väg snabbt. Är ju ändå ledig nån dag mitt i veckan istället då och kan träffa H dom dagarna istället... :-)
Kan dessutom träffa han när jag har kommit hem en stund innan sängen väntar.

Annars så är allt bra. Känns jätte bra att vi har pengarna klart för att köpa valpen och dom ligger i ett tryggt förvar tills vi tar ut dom och åker och hämtar hem henne. :-) Inte länge kvar nu... Spännande!

Har idag suttit och skrivit i tider på jobbet som jag kan jobba och det blev faktiskt en del. Tog på mig så mycket jag kunde och så mycket som det fanns... Och så blev det så bra att det är mest kvällar! Kan inte ha blivit bättre... :-) Vill ju inte lämna lill tjejen hemma själv den första tiden.
Nu kan jag bara hoppas att E går med på de tider jag har satt upp mig på. Bara att vänta och se när hon hör av sig!

Nej, undra om jag ska ta och vara lite social med mannen i huset! ;-) Blir ju inte mycket till helg, men den finns ändå där när man har slutat för dagen!

Puss
1 carro:

skriven

Självklart skulle jag vilja träffas, men det blir väldigt fullt i veckan! Vi får nycklarna till huset på tisdag och sen blir det tokflytt varje dag!! Men så fort vi har kommit i ordning lite så ska vi ses! :)



Förresten, min telefonbok i mobilen försvann när jag behövde uppdatera mobilen, så kan du skicka iväg ett sms så jag får ditt nummer igen? :)

Kommentera här: