Tiden går så fort...

Helgen blev som förväntad... :-)
Tillbringade fredagen hos P och L. Åt middag tillsammans, trevligt. Fick skjutsa hem C, med tanke på att D löpte och C blev helt knäpp utav det. Och vi orkade inte ha han sån när vi skulle äta där och allt. Blev nog skönare för hans del också. Sen så spelade vi Guitar Hero hela kvällen, kul när man kommer in i det. Själv så tycker jag att det är ganska så svårt, men lite duktig var jag allt...

Lördag så var det kalas åt O. Lagom med folk. Det blir nog du A som gör mina negerbollar när jag vill ha såna, Hehe... Du lyckas lika bra med dem varje gång!
På em så åkte jag och älskling ner på stan och åt middag ute, bara han och jag. Jätte mysigt! Satt och bara tog det lugnt och pratade en massa om dessa år som bara glider iväg. Går så fort, tänka sig fem år tillsammans!
Visst inget negativt med det utan positivt, men man skulle nog behöva stanna upp någon gång i bland och ta vara på tiden som man har. Inte allt för ofta man gör det, kanske till och med aldrig. Känns som att man kan missa så mycket...
Älskar i alla fall dig H och hoppas på att ännu fler år ska passera med dig vid min sida...
På kvällen så var vi hos A och G. S var också där. Kollade på film, Daddy day camp. En bra och rolig film. Hoppas att du var piggare morgonen efter och att N blev bättre i benen?! Stackaren...

Söndag så blev det lugnt på fm, var tänkt att M skulle komma förbi, men så blev inte fallet. Förstår att ni har det stressigt. Vi får ta det när det kommer, det kommer fler tåg...
Åt middag hos mamma, kassler, potatisgratäng, smörstekta champinjoner och rödlök. Jätte gott! Spelade lite kort och så kollade vi på Singing Bee.
Åkte hem vid halv tio, då vi satt igång och bakade fillimpa. (svärmors recept.) Hade kunnat gått bättre, men gott blev det allt! Vet ju hur vi gör tills nästa gång i alla fall, man lär sig av sina misstag... ;-)

Ska kolla lite på tv, sen så ska jag iväg till momma en sväng. Hämtar upp mamma som är där och skjutsar hem henne när jag hämtar H. Ha det så bra!
1 Lia Florenz:

skriven

fin bakgrund:P

Kommentera här: