...

Dagen började absolut inte bra idag. Vaknade vid halv nio, skulle iväg och göra ett ärende. Tyvärr så kom jag inte längre än till toaletten. Blev självklart lite less, eftersom jag nyss har haft magsjuka. Men det är inget att göra åt... Synd att missa jobbet bara, får mindre pengar och jag hatar verkligen att ligga hemma!
Som tur är så mår jag betydligt bättre än sist, visst mådde piss när det höll på. Men nu mår jag hur bra som helst, eller man känner ju att man har mått dåligt...
Och så fick jag nyponsoppa av min bror och M. Så underbart snällt... Säg till när ni behöver hjälp så kommer vi på en gång! ;-)
Han gjorde också en underbar tjänst till oss, besiktade bilen. Tack!
Och vet ni... Den gick igenom! Äntligen.... Så nu kan vi köra den ett år till.

Visst har känt mig lite elak mot C idag, men han har i alla fall fått gått ut på baksidan. H tar ju ut han en lång sväng sen i kväll, så jag tror att han överlever. Huvudsaken är att han inte behöver hålla sig allt för länge mellan gångerna.

Har inte vågat äta något än, men nu när älskling kommer hem med en baguette, så ska jag nog prova på att få i mig något denna dag också.
Underbara kille, älskar dig!
Ha det bra...
1 Alicia's mamma:

skriven

Du åxå Mamma har åxå fått magsjukan...
Stackars er huvva ligen..

Hoppas inte vi får det..
Fast vi har som haft typ lite känningar av det åxå men ej spytt...
Krya på dig...
Kram...

Kommentera här: