Uppdatering...

Var ett tag sen jag skrev här nu. Har varit mycket med jobbet och allt runt om kring på sista tiden. Upp tidigt och lägga sig tidigt... Har inte haft tiden att sitta här då. Men nu så tyckte jag att det var på tiden att skriva några rader.

Har väl inte hänt mer än vanligt. Passade på att vara med varandra så mycket som det gick nu i veckan. Lite utav den varan... Han sover när jag åker i väg på jobbet och jag går och lägger mig efter en, två timmar när han kommer hem. Så det var skönt att det äntligen var helg!
Spenderade helgen med A och L. Riktigt trevligt... Var nog skönt och lärorikt även för L och C. Fast dem har varit jätte duktiga eftersom det var ett tag sen vi träffades. Spelade kort i fredags och i går så blev det film.
Tack för denna helg...

Har nyss kommit hem från P och L. Var dit och hälsade på deras nya familjemedlem D. En blandras tik, jätte fin. Tråkigt bara allt hon fått vara med om. Hon får det bra hos er! Och som dem lekte hon och C. Kul att det gick bra i alla fall, blir kanske en längre sväng nästa gång!? Tack för kaffet...

Skulle ha träffat M och T, men blev så mycket annat. Vi får helt enkelt ta det en annan helg... Presenten ligger och väntar på er!

Och så måste jag bara få säga att jag inte kan ha en bättre arbetsplats än jag har idag. Trivs så jävla bra! Både med personal, barn och föräldrar åt barnen. Är lika glad varje morgon när jag vaknar och ska iväg på jobbet. Fruktansvärt härligt är det i alla fall. Visst det blir inte alltid lika mycket varje månad, men det blir mer och mer och det är alltid något. Har ju så vi klarar oss i alla fall...

Tänkte titta runt lite mer, men sen väntar nog sängen skulle jag tro... God natt!

Kommentera här: