Lite bakis...

Ja, går kvällen var riktigt rolig! Prat och en massa skratt... Blev bjuden på middag av svärmor och svärfar. Kärlaknul och potatisgratäng. Jättegott! Sen så blev det vin och whiskey, visst inte allt för gott med whiskey... Men med varannan vatten så gick det ner... Haha! Blev kanske lite mycket, men hade det jätte roligt. Har planerat lite inför nästa sommar, ska bli roligt. Hoppas bara att det blir av...
L fick "rädda" livet på mig också, vet inte hur men lyckades sätta vinet i halsen... Ganska läskigt!
L och C var jätte duktiga hela kvällen. Så stolt...
Kvällen slutade vid tolv, men somnade inte före två. Tycker inte om att sova när det snurrar, och mådde inte allt för bra... Tack för denna trevliga kväll! Kanske blir en repris om fyra veckor... :-)

Annars så har det inte hänt allt för mycket. Förra helgen spenderade vi med A och L med familj. Trevligt med en hel helg... :-)
Har bestämt vilka veckor vi ska ha semester. Ska bli såå skönt att vara med älskling utan att behöva tänka på något jobb... Händer inte allt för ofta! Träffar ju varann mest på helger, annars så är det väl cirka två timmar varje dag när jag jobbar.

Och M från det andra jobbet har inte ringt än så vi får se hur det gick med det. Visst att han kanske var lite flummig utav sig, men vore kul att få veta hur det blir... Kanske bara är jag som är lite smått stressad. Vad vet jag...?!

Annars så är allt som det brukar! Ska äta middag nu, tror att det blir pizza. Sen så vet jag inte vad som händer, om det ens händer något i dag. Vore skönt att bara vara hemma... På återseende!

Kommentera här: