Funderingar...

Har varit ute och motionerat våran lilla vilding... Åkte bort till Rödön för att han skulle få springa av sig lite.
Var jätte mysigt. Var lite blåsigt, men det var inte så farligt. Skönt att få komma ut och bara vara...
Sen så har vi bara haft en väldigt lugn, men trevlig kväll. Glömde bort att ställa om klockan, så jag var tvungen att ringa min kära mamma som bara skrattade åt oss... Men nu är det löst och vi har också ställt om klockan. :-)

I morgon så ska svärmor vara hundvakt för jag har fullt upp...! Och älskling jobbar...
Ska tillbringa dagen med momma och moster. Ska bli trevligt och lärolikt! ;-) Har så mycket funderingar om hur allt fungerar här i livet. Och i morgon ska jag få svar på hur en viktigt och inte allt för rolig sak hjälper till i mommas nuvarande liv...
Har alla mina tankar kring henne och hoppas att allt ska bli så bra som möjligt! Visst hon är en väldigt pigg och glad människa på tanke på vad hon har gått igenom och får gå igenom. Väldigt stark...

Har varit en riktigt jobbig tid det senaste halvåret, men livet måste ju gå vidare. Så glad att jag hade jobbet att gå till när det var som värst, för att ha annat att tänka på. Så många glada tanter och farbröder att tilbringa dagar och kvällar med. Saknar det jobbet, men det finns inte så mycket mer att göra. Var ju som sagt bara en semestervikarie... Hoppas verkligen att få hitta ett jobb som är mer än bara strödagar här och där. Men hoppet att få det jobbet minskar när man har suttit och sökt jobb på jobb och inte fått något... Ska absolut inte ge upp för en sådan person är inte jag.

Ska nu gå och kolla på tv med mannen i huset och invänta S som ska betala en räkning. Sen får man se vart kvällen slutar, ska ju upp runt halv sju i morgon...

Kommentera här: