Snart frisk...

Har varit sjuk nu i lite mer än en och en halv vecka, men är på bättringsvägen nu. Känns bra eftersom att jag jobbar nu på fredag och måndag. Och det är inte allt för roligt att vara sjuk när man jobbar med barn, tålamodet är inte på topp...

Annars så är allt bra. Ringde angående ett till vikariat idag, hoppas på flera dagar... :-) Eftersom M väntar en liten så kanske de behöver en till vikarie nu när hon går blir föräldraledighet, hoppas! Ingen blir gladare än jag...

Annars så är jag inte som alla andra. Sitter och lyssnar på julmusik och det är inte ens december! Haha... Men det är så mysigt. Längtar...
Skulle lätt kunna ta fram alla julsaker, men alla säger att det är för tidigt! Ville egetligen göra det när första snön kom, kanske lite för tidigt!?
Blir troligtvis jul på två ställen detta år. :-) Lite jobbigt, men det kommer nog att bli jätte bra! Vi har tänkt att först åka till Hammerdal till Farmor L och sedan vara här. Får helt enkelt se hur det blir! Bara det inte blir en massa skafs så är jag nöjd...

Skönt att få höra hur allt var med er där nere idag! Hör av mig något mer nu när jag har fått tillbaka rösten! :-) Du ska veta att jag saknar dig G...

Men nu måste jag ut med hunden, sen ska jag till S och M. Ha det så bra!

Kommentera här: