Middag med svärmor och svärfar...

Sådan dag har vi haft idag. Bara myst och pratat med svärmor och svärfar... Åt entrecôte, pommes, bea, lök och champinjon blandning. Jätte gott... Kollade på film och åt lite chips och godis. Visst det var jag och svärmor min som åt mest av chips och godis, men ingen led utav det. ;-)

Gårdagen var också jätte mysig. Tillbringade den med P och L. Spelade kort och pratade en massa... Så nu när vi har träffats igen så hoppas jag att det inte blir allt för länge tills nästa gång... ;-)

Har varit en massa skitsnack som har gått runt och runt. Visst jag orkar inte att ödsla någon tid till att bry mig. För vill de som pratar och säger att de är så ärliga sprida en massa rykten så fine, men kom inte och säg att ni är ärliga när ni går bakom ryggen på oss och inte tar upp det med oss innan och tar reda på lite fakta. Det jag har hört stämmer inte in på oss. Och man blir lite besviken när man har listat ut vilka det kan vara, och vad alla har med det att göra det begriper jag inte. Det är vårt liv och låt oss leva det som vi vill göra! Gillar verkligen inte en massa strunt prat... Men tro det ni vill tro! Visst vi kanske inte har det bästa livet enligt Er, men vi trivs med det livet vi har. Vi har vänner och bekanta, familj, tak över huvudet, en underbar hund och varandra m.m. Alla är som sagt unika i sig och lever som de själv vill. Jag är inte en sån som klagar på hur den ena och andra lever utan jag låter dem göra precis som de vill eftersom jag anser att jag inte har något med det att göra. Visst kan man komma med synpunkter, det gör mig inget... Nog pratat om det!

E och L åkte i alla fall hem vi elva tiden eftersom att det ska flyttas lite i morgon och lite sömn skadar nog inte...

Ska nu ut med hunden våran, en lång promenad nu på kvällen när han har chansen att springa lös... Annars vill han bara hälsa på allt och alla så då får man ha koppel på sig.

Älskar i alla fall dig min underbara kille! Kommer aldrig att släppa dig. Du finns alltid där...


 

Kommentera här: