Uppskattad!?

Då var denna dag snart slut...
Har inte gjort allt för mycket idag. Jobbat och plockat lite här hemma, har alltid något att pyssla med... :-)
Försov mig i alla fall i morse, inte allt för bra gjort. Blev väckt av att L från pedagogpoolen ringde... Det var bara att kliva upp och stressa iväg. Haha... Gjorde inte allt för mycket att jag blev sen, för det var bara 3 barn till frukost.
A var mest orolig om det hade hänt mig något...
Var med om något som kändes jätte bra i dag på jobbet. H som han heter kom fram till mig och ville leka med bilar. Och vi har aldrig fått den kontakten förut så det var jätte roligt! Tycker att han är mest för sig själv. De andra barnen har jag fått kontakt med någorlunda i alla fall. Svårt att få en jätte bra kontakt, men den blir bättre och bättre nu när jag jobbar mer dagar...!
Fick också reda på att om S behöver folk, så säger dem till pedagogpoolen att de vill ha mig i första hand. Och det tycker jag är jätte roligt. Känns att man är uppskattad av vissa i alla fall!
Nog om det...

I alla fall så har jag och älsklingen köpt ny kamera. Våran gick sönder av någon andledning, och jag tänker inte leva utan kamera nu när det snart är jul...
Så här ser den i alla fall ut, en Sony DSC-W80:



Sen så ska vi köpa ny skrivare, för den som vi hade den gick också sönder... Allt går sönder för oss. Vi har nog inte den bästa turen man kan ha älskling! ;-)
Vi kommer att köpa någon i prisklassen som på den förra. Fick ut pengar från den gamla när vi lämnade in den...

Fick i alla fall ett efterlängtat brev från posten igår. A tipsade mig om det, så vi får se om det går bättre nu! ;-)
Tänkte inte alls på det, så tack så mycket för tipset A, uppskattat!


Nä, ska nog ta och kolla efter några skrivare nu när jag ändå sitter här vid datorn...
Ha det bra! Kramar...

Kommentera här: