Julafton...

Då var detta över för det här året! Längtar redan tills nästa jul... Hehe!
Har haft det jätte mysigt i Kännåsen med alla nära och kära nu ikväll, och med mamma, S och älskling i helgen. Är jätte nöjd, älskar verkligen julen!

Åkte till mamma i söndags. Åkte runt lite på alla dessa affärer, jag som trodde att allt var klart... Trodde jag ja! Åt Frasses till middag, S som bestämde mat! Åkte till momma och var där hela långa kvällen, till halv tolv tror jag mig bestämt, Hehe.. Hjälpte henne att slå in julklappar som var kvar. Fikade lite och bara mös...
Åkte hem och gjorde knäck och spelade Yatsy, ännu en gång som S fick bestämma, klädde julgranen och den blev såå fin! Kom inte i säng före halv fyra! Haha... S var så trött och grinig! Men roligt hade vi! Så mysigt att bara få vara och mysa med mamma och syster... Och självklart min älskling! Eftersom att jag fick bestämma så blev det så att vi sov över där, ingen blev gladare än jag! Fick till och med låna mammas nya säng, helt underbar!
Måndag (igår) bar det iväg till Kännåsen där de flesta var där och fler kom senare. Åt god middag och pratade tills "tomtarna" kom. När hela kvällen var över så åkte vi hem till mor och spelade Y ännu en gång, men denna gång var också J med. :-)
Kan berätta lite av det som vi fått: Jag fick ett presentkort, så jag kan köpa nya glasögon som min hund har tuggat sönder, hehe..., jacka, ko tomte, parfym, pyjamas m.m. H fick: Rakapparat, deodorant och aftershave, strumpor, kalsonger m.m. Tillsammans fick vi: porslinservis, stekpanna, såskanna m.m

Så kan inte bli mer nöjd över denna kväll/natt! Helt underbar...

Och så blev jag lite chockad när min "far" hade satt in pengar på mitt konto idag... Visst inte mycket att komma med! Men det är tanken som räknas! Och jag blir glad för det jag får... :-)

Nu väntar sängen för i morgon bär det iväg till Hammerdal där vi ska fira lill julafton med Farmor L, svärmor och svärfar, A, L W och W. Ska bli mysigt! Hoppas att ni har haft en lika bra julafton som jag! Kramar...

Kommer lite bilder sen kvällen och helgen... :-)

                                               
1 Anonym:

skriven

Men dra åt helvete hur jag ser ut på korten ;-) Folk kan ju tro att jag gick klädd så på julafton med jag hade minsann silvriga shorts och svart linne med glitter ;-)Blev andra kläder på landet. he he.. Puss

2 Me..:

skriven

Nej, det gör du inte, du är ju jätte fin... Valde ju faktiskt de bilder som inte såg för dåliga ut... ;-) Finns de som ser värre ut.. Puss...

Kommentera här: